tirsdag 3. juli 2007

Jippi!!

Jeg vant fargekonkurransen som har gått i vår på Scrapping.no og en Cuttlebug er på veg mot meg:-) Jeg har faktisk levert til alle delkonkurransene for første gang i en konkurranse som går over flere uker. Det var liksom overkommelig så lenge det bare krevde en LO i uka. Det har blitt noen finaleplasser, hvorav en førsteplass og fire andreplasser i de 7 delkonkurransene, så jeg er godt fornøyd. *skryt*

Ellers har vi lekt turister i egen by i dag. Tok middagen ute i byen og hadde med kamera. Ikke ofte jeg gjør det når jeg drar dit. I dag fikk jeg imidlertid tatt nesten 150 bilder... I sted fikk jeg et varsel på maskinen her om at hardisken begynner å bli full. Nå MÅ jeg gjøre noe med alle disse bildene. Jeg er elendig på backup i tillegg...

Fikk noen blinkskudd i dag også. Sjekk bl.a. Marilyn Monroe kopien her:-)

Ingen kommentarer: