tirsdag 4. desember 2007

Weeee....det er snart bare tre uker til jul. Dagene fyker avgårde og status er; forsinket. Jeg liker å være ferdige med julegavene i november; men i år har jeg knapt begynt. Trøsten er at jeg har fått adventen inn i kjøkken og stue og snart er ferdig med julekortene. Bestilte julepakken til Magnolia og de nydelige motivene pryder alle mine kort i år. For å få litt julestemning her inne får dere en liten titt. Jeg har laget ganske mange, men de skal jo i posten til noen av de som leser denne bloggen og de får ikke snik se på sitt kort:-)




5 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei på deg!!

Ja dagene fram mot jul går fort nå...
Utrolig flotte julekort du har fått laget.


Ha en fin ny uke!!

Klem fra Inger Marie

Elisabeth Helland sa...

Hei hei...nå går dagene fort mot jula, og du verden så herlige julekort du har laget, håper du har en fin fin luciafeiring i dag.....

Lene sa...

Det var to utrolig flotte kort!
Likte spesielt godt det første.
Har du gjort noe med de klokken - de glitra så fint :)

Håper du har tid til å kose deg litt i førjulstida også!

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Hege, takk for titt og hilsen hos meg :) Ser du er komt lenger i julestria enn meg, he-he. Kjenner meg godt igjen, mange planer og dagene bare fyker forbi!

Nyyyydelige julekort du har laget, liten ekstra touch med litt glitter på bjellene kanskje? Flotte =)

Nyt resten av førjulstiden & ha ei riktig god helg!

Monica sa...

Nydelige kort Hege!! Tenker mottakerne blir veldig fornøyde! :)