fredag 27. juni 2008

Bulgaria - til og anbefale!

Da er jeg tilbake etter en solrik uke i Bulgaria; flott hotell, null kjeltringpakk som jeg så, ren og pen strand, billig og GOD mat og veldig koselige mennesker! Med det avliver jeg alle mine tidligere oppfatninger om Bulgaria! Det eneste "problemet", slik jeg ser det, er det billige prisnivået; på reise, mat og drikke. Det tiltrekker seg spesielt mange ungdommer; og det er de tilreisende som skaper den høye "russefaktoren". Bulgaria frister til gjentagelse; spesielt kanskje fordi jeg føler vi gikk glipp av så mye denne turen. Maiken ødela foten sin etter to dager og hoppet delvis rundt på krykker etter dette. Det så veldig stygt ut. Legen var først overbevist om at det var et alvorlig brudd og forberedte henne på gips i mange uker. Røntgen var imidlertid fin og det var nok et kraftig overtråkk.

Men alt i alt altså folkens; Bulgaria kan anbefales. Ikke tro alt dere leser og hører. Nå er det en og en halv uke til neste tur; den går til Hellas:)

2 kommentarer:

bibbi sa...

Hei hei :)
Takk for ferietips! Kjipt at Maiken ødela foten sin...men høres ut som dere hadde en fin tur lell :) Håper Hellas-turen blir helt super på alle måter!!! :)

Ang. kort så prøver jeg å mekke litt hver dag - mer eller mindre ;) Noen dager blir det null, mens andre dager flere :)

Ønsker deg en super søndag!

Torill sa...

Høres lovende ut! Skal dit om 3 uker - til Albena, og gleder oss noe veldig!!!
Håper foten er bra igjen!