fredag 31. oktober 2008

Scrappemania igjen.

Har laget et bidrag til "et lite ord" oppgaven også. Liker oppgavene på Scrappemania veldig godt!Dessuten er jeg litt fornøyd med at jeg forsøker å krype tilbake til "min stil" etter å ha prøvd meg på altfor mye av andre stiler. Har kikket en del rundt på ulike blogger gjennom de siste ukene, og det er nok det som har inspirert meg til å gjøre så mye annet. Men trend får være trend; jeg trives best med mitt eget og det er jo for gøy og kos jeg helst scrapper. Så får jeg heller være utrendy;-)

3 kommentarer:

Rasofiel sa...

oi kjære folk!!! <3 *smelt* for en fantastisk LO både i farger, layout og tema... Denne gikk rett hjem hos meg. Hvilket qk alfabet har du brukt? Digger de litt annerledes bokstavene :D Blitt fan av bloggen din i det siste og den har seilt inn som en av mine favoritter :) klem vyanmica

Torill sa...

Denne var skikkelig lekker, den!!!
Nydelige bilder og flott fargesammensetning!!! klem klem

Monica sa...

Utrendy er vel ikke akkurat det ordet jeg forbinder med deg og dine LOer. Bare fortsett med din stil og scrapp som du vil, det er inspirasjon nok for meg i masse vis! Gratulerer med premien over her, masse fint! :)