mandag 19. oktober 2009

Haaaalloooo:)

Jepp, jeg eksisterer. Ikke mye å høre fra denne kanten, og ikke vet jeg hva jeg skal finne på av kjøpbar unnskyldning heller. Jeg scrapper ikke om dagen; det er jo så klart en vesentlig grunn.. men hovedårsaken er nok at jeg velger bort ting som jeg ser på som et ork. Hverdagen er full av forpliktelser og oppgaver; blogging vil jeg ikke ha i den kategorien - det skal være givende og gøy. Derfor; jeg kommer til å fortsette å blogge, men aner ikke når den neste oppdateringen vil komme.. Til venner og familie; her er en liten bildeoppdatering fra meg.

Min herlige, minste datter ble 7 år forrige måned. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd min nydelige Mel <3



En av bursdagsgavene fra oss var et nyoppusset rom; bort med rosa tyll og inn med flatskjerm og storjentemøbler.





3 kommentarer:

Monica sa...

Så koselig å "se" deg igjen. Og for en utrolig nydelig 7-åring. Gratulerer med dagen som var. Håper alt er bra med deg og dine. Har ikke vært så aktiv scrapper i år jeg heller, helt til jeg var på Papirfesten i Stavanger nå i helgen, da kom inspirasjonen, så jeg håper jeg klarer fortsette hjemme :) Ha en kjempefin uke *klem*

Elisabeth Helland sa...

neimenn heisann....hihi
nydelige jenta di da, som virkelig er stoooor jo... og du, så lurer jeg veldig på hva slags mat du serverer her i bursdagen hennes?...disse formene med no greie på ;o)

Scrappingen har ligget på hvilemodus her siden i vår, men plutselig så løsner det litt etter litt kjenner jeg.....
ha ei superduper uke du og dine...

Nora sa...

Hege, you have a lovely blog and you are blessed with a beautiful family ;)
Thank you for sharing so much.
Hope you don't stay away this long again.
Hugs,
Nora