mandag 27. november 2006

Den store dagen!

Ja i dag er Maiken altså 15 år. I går kveld sa hun først at hun skulle ønske hun ble fem. Hun syntes det var trist at hun ikke gledet seg på den barnlige måten hun gjorde før. Det var tidlig på kvelden... Plutselig, når klokken passerte 2400 og dagen var hennes, våknet disse barnlige egenskapene til live igjen. Himla og du så tullerusk hun ble - hun gledet seg sååå... Herlig å se at hun ikke er større likevel.

LOen under her laget jeg til ukens skisse O mania på scrapping, men jeg kommer ikke til å levere den inn likevel. Bildene var vanskelige å scrappe. Den grønnfargen bød på virkelige papirproblemer. Endte til slutt med å ta utgangspunkt i kjolen, men ble liksom ikke helt fornøyd. Jaja, inn i albumet med den.

3 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer med 15 åringen!!!!!! Flott løsning du har laget på skissen...jeg prøver igjen jeg da..fnis...så min venter på en avstemming etter hvert... ;o)

Koselig at du hadde funnet bloggen min forresten!!
Kommer til å følge med her i din!!

Heidi

Catrine sa...

Gratulerer så mye med 15-åringen!
Jeg synes LO'en er veldig fin! Du har en flott stil og to nydelige jenter!

Ja, og gratulerer med blogg! ;)
Flott header du har laget deg.

Ania sa...

Heihei, tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min - og gratulerer med blog til deg! :) Her kommer jeg til å kikke innom jevnlig, jeg synes du lager så mye lekkert og delikat :) Den grønnfargen kan være litt vanskelig ja, særlig når den er så dominerende på bildet, men jeg synes det ble løst på en fin måte - og rosa/rød er jo komplementærfargen til grønn, eller? :) Gratulerer med femtenåring - herlig beskrivelse av henne her! :)