søndag 26. november 2006

Endelig header!

Endelig har jeg klart å legge inn et bilde i headingen. Det etter å ha fått et utrolig antall tips om hvordan dette kunne gjøres. For andre som sliter med dette - gå inn på denne siden: hhttp://thisisajourney.blogspot.com/2006/04/html-skulen-del-i_03.html. Kan hende ser dere også lyset der..

I dag har det vært en travel søndag. Jeg har bakt alle Maikens favorittkaker, og litt til, til bursdagen hennes som er i morgen. 15 år fyller jenta. Hjelpe meg som tiden har flydd avgårde. Jeg husker det lille uskyldige, hjelpesløse og søte nurket vi hadde de første årene. Det eneste det barnet har til felles med dagens utgave er at hun er søt; sånn objektivt sett.

Ellers har vi vært noen timer på "julesamling" med Foreningen for hjertesyke barn. Det er en flott tradisjon. Vi samles på en gård litt utenfor Trondheim der barna får ri, stelle hester, vi spiser risgrøt med mandel og får besøk av julenissen på låven. Mye gøy og mange inntrykk for en fireåring og hyggelig for oss foreldre.

1 kommentar:

Camilla G sa...

Og for et nydelig bilde du har lagt i headeren da!
Kjempeflott blogg du har laget deg- gleder meg til å følge emd på den. Duer kjempeflink og til stor inspirasjon. Må bare dra frem de nydelige jentene dine og din evne til å ta fantastiske fotografier!
Ønsker deg og dine en flott uke "Bianca" :) mvh Camilla (ceggo)