torsdag 29. mars 2007

Snart påske!

En dag igjen på jobb og så er det påskeferie. Jeg gleder meg, selv om jeg gledet meg enda mer da metereologene varslet knallpåske. Nå har dette "plutselig" snudd til regn og vind.. Jeg skjønner ikke at jeg fremdeles lar meg lure av de første varslene. Langtidsvarsel er bare tull. Men deilig med ferie skal det bli likevell. Vi reiser på fjellet i helgen. 10 dager med hyttekos og skiturer; det blir rett og slett herlig. Jeg vet jeg kommer til å savne scrappingen, men når jeg ærlig skal være har jeg godt av en liten pause...både fra den og kontoret. Skuldra verker som aldri før.

Om vi ikke får finvær i påska, hadde vi noen herlige dager på ski forrige helg. Rart at vi nordmenn reiser til fjells disse dagene da våren er i anmarsj ved lavlandet...



Det siste fikk jeg en herlig smak av da jeg og min søster var i fjæra og fotograferte alle vårtegnene forrige fredag.


3 kommentarer:

Linn sa...

Innom for å ønske deg en riktig god påsk! God tur til fjellet, selv skal jeg holde meg i lavlandet og nyte (forhåpentligvis) finværet!

Anette S sa...

Vi får krysse fingre for godt vær! Vi reiser til fjells vi også, må bare jobbe noen dager til! Nydelige bilder!

Ania sa...

Flotte bilder, digger særlig det av ankeret! Krysser fingrene for dere og været - ha en riktig flott påskeferie! :)