lørdag 20. september 2008

Gratulerer Melina!

Min lille datter er på veg til å bli stor.. På torsdag fyllte hun 6 år. Jeg sliter med å forstå hvor årene er blitt av. Det første året preget av at hun var alvorlig syk, det andre der jeg hadde forsinket fødselspermisjon og vi forsøkte å få til en normal hverdag, det tredje året med innkjøring i barnehage for etter dette å observere at hun er blitt mer og mer selvstendig. Hun er vokst opp til å bli en noe snusfornuftig, veslevoksen, aktiv, mamma- og pappa avhengig.., småbortskjemt og omsorgsfull 6 åring som jeg er fryktelig stolt av. Her er noen rykende ferske bilder av henne fra bursdagen.







2 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer så mye med dagen til Melina. Nydelig 6-åring dere har :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Gratulerer så mye til Melina, ei herlig og sprudlende go'jente. Sånn det skal være! :)

Du har så rett i din kommentar, livet er skjørt.. man skal feire de vi har vært så heldig å ha hatt med oss her i livet - og de vi har hos oss nå. Det er så vondt når man mister de som står oss nær, men det er likevel godt å tenke på alt som vi har delt av vakre minner og opplevelser - slik som nok vi begge opplevde med våre bestemødre :) Vi fikk også en flott og verdig slutt sammen med henne, så jeg er så takknemlig for livet med henne - og slutten hennes som vi fikk ta del i. Det varmer og betyr så uendelig mye - og det er så ufattelig trist og vondt likevel. De to diktene jeg la ut sier det meste om min bestemor - som nok det gjør for deg og din Hege. Vi har vært heldige som har hatt slike fantastiske damer i våre liv. Og jo Hege - vi vil minne dem med smil om munnen ;)

Tusen hjertelig takk for din varme og koselige kommentarer i bloggen min. Setter stor pris på deg! ;)
Se i bloggen min for en overraskelse til deg her.