onsdag 7. mars 2007

For en herlig tid!

I dag var det 8 gr., blekkstilt og strålende solskinn her. Alt blir lettere på slike dager, til tross for at jeg ikke har fått vært ute og nytt finværet. Det hjalp på dagen min og ha den flotte utsikten fra vinduet på kontoret. Jepp - jeg er totalt lysavhengig. Kan hende må jeg seriøst vurdere å flytte sørover. Vi har vært inne på tanken - ikke bare jeg som er glad i solen og varmen her i huset... Men foreløbig er det altså ved tanken. Man må jo ha noe inntektsgivende når man flytter på seg også og det er der bremsene slåes på.

Har fått laget noen LOer siden sist. Den ene laget jeg lørdag kveld med bare et par timer gamle bilder. Melina var overlykkelig da hun fikk låne sminkeskrinet til storesøster og resultatet måtte jo fotograferes. Morsomt å scrappe så ferske bilder.

Rimelig fersk er også bildene på denne LOen:-) Jepp, jeg har litt dilla på sirkler...

5 kommentarer:

Catrine sa...

Nydelig LO'er du har laget!
Så herlig bilder på den første - hun ser veldig fornøyd ut! Og kjempekoselige kusinebilder!
Sirkler er forresten kult! :)
Ha en fortsatt fin onsdag!

Camilla Engelstad sa...

Kjempeflotte LO`er du har laget. Det er superkult med sirkler da!!!

Takk for koselig kommentar om bildene i bloggen min. Fikk dvd`en idag og der var bildene i 3 forskjellige oppløsninger. De største filene lå på ca 1 mb. Åpnet de i Photoshop og der var de 20x30 cm, men prøvde å gjøre de enda større og det så ut som det ikke var noe problem for de var veldig skarpe og flotte. Du får full rettighet til alle bildene og kan gjøre akkurat som du vil med dem!!!

Monica sa...

Kjempefine LOer, som vanlig, du er kjempeflink! :)
Herlige bilder også, både av sminkejenta og kusinene :)
Ha en fin fredag og god helg!
*klem*

Ania sa...

Sirkler! Jeppjepp - digg - har smådilla på de jeg og :D Og ferske bilder er morsomt, holder på med min andre LO med ferske bilder idag! Deilig! :)

Linn sa...

Næmen kjære vene, at jeg ikke har ramlet innom bloggen din før!! Du er til stor inspirasjon som scrapper, altså!!! Ønsker deg en fin dag videre.