tirsdag 5. juni 2007

Solen skinner i trøndelag...

..og jeg har ny scrappesperre. Jeg nyter finværet og tillater meg selv at sperren ikke ser ut til å slippe taket. Regnværsdagene kommer vel tilbake.... Laget imidlertid et par for en stund tilbake jeg kan legge ut for å oppdatere med noe nytt. De er begge laget etter oppgaver til det kreative teamet på Scraphaugen. Jeg er forresten ikke lenger en del av det teamet. Jeg trengte litt fri rett og slett:-)





Mannen og jeg hadde forresten en nydelig dag på høyfjellet søndag...et par bilder fra dagen:




1 kommentar:

Ania sa...

Så skjønne :) Ikke stress nå som finværet er på besøk - som du sier - det kommer dager der du kan sitte foran scrappebordet med god samvittighet igjen :) Kanskje fri var og det kreativiteten din trengte? Ha en fortsatt god uke :)