fredag 6. juli 2007

Herlig med ferie.

Jeg er i feriemodus! Er skikkelig lat - i dag har jeg vært på stranden fra formiddag til nå sent på kvelden. Herlig!!! Enda er det en uke til vi reiser til Italia, men jammen meg er det godt å ha litt ferie hjemme også. På den måten får jeg virkelig roet ned før avreise og slipper å bruke de første reisedagene til å legge jobben bak meg.

Jeg leverte noen bidrag til jubileumskonkurransen på papirprat.no. Jeg "vant" gruppa i to av de tre konkurransene (jippi!!!!), men det var ikke nok til å komme til finalen sammenlagt. Derfor kan jeg legge ut LOene her nå. Nr. 1 var en skisseoppgave, nr. 2 en scraplift og nr. tre en friere oppgave. Jeg var egentlig nokså fornøyd med de alle tre, men spesielt den av Maiken synes jeg beskriver viktige minner.





3 kommentarer:

Hilde sa...

Nydelige LO'r du har laget!!!

og god tur til Italia!!!
Hils fra meg! *fnis*

Anita Hagen sa...

Naaaah, så herlige LO'er. Fantastiske bilder og du verden så flott og delikat du har komponert det hele med pynt og detaljer. Lekkert, rett og slett lekkert. Du har så nydelige barn at man blir rørt bare av bildene *sukk*

God tur til Italia. Må du kose deg masse og nyte alt som nytes kan.

Sommerklem fra Anita

Anette S sa...

Så mange fantastiske bilder og LOer du har lastet opp mens jeg har vært på flyttefot! Håper du får noen fine sommerdager hjemme før dere drar av sted på ferie! Kos dere masse masse!! Gleder meg til å se feribilder og ikke minst ferieLOer!