lørdag 12. januar 2008

Henrik 2 år!

Hurra for store, lille, flotte Henrik som fyllte to år på torsdag. I går ble han feiret med et lass med kaker og mange gjester. Det er ikke så lenge siden Melina var like gammel, men jammen meg har jeg glemt hvor "sjarmerende" de kan være i den alderen. Alt som ble lagt på hans fat av kaker og godis ble kastet på gulvet; kjempegøy:) Her er bilde av bursdagsbarnet og lillesøster Ingrid.





Forøvrig går det veldig trått med scrappingen om dagen. Med sykt barn og sykehusopphold har den kreative hjernehalvdelen tatt utvidet juleferie. Omsider har jeg imidlertid fått en del av LOene mine i album. Fant endelig noen jeg likte (American Crafts: Cloth D-ring Album) og kjøpte to i første omgang, et til hver av jentene. Etter å ha fyllt opp disse, 40 i hvert album, var det ikke antydning til at bunken med LOer hadde krympet... Jeg ble etterpå sittende å fundere; er dette noe jeg skal fortsette med? Jeg koser meg i arbeidet med scrappingen men denne overfloden av LOer: Blir de satt pris på? Jeg har hatt dette opp til diskusjon med meg selv tidligere også og oppryddingen fikk meg til å ta et nytt oppgjør med meg selv. Konklusjonen er litt uklar, men jeg kommer nok ikke til å bruke så mye tid på scrappingen som jeg gjorde tidligere. I allefall ikke foreløbig...

Ingen kommentarer: