onsdag 6. august 2008

Takk snille jenter!

Jeg har vært så heldig og fått hele tre awards de siste dagene.

Denne første fra snille, søte Elisabeth


Denne fra Kristin som jeg har kost meg i bloggen til i dag for første gang. En titt anbefales!


Til disse to følger denne teksten:

Purpose of the Award: To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.


Introducing the Wylde Women Award to give to your favorite Wylde Woman blogger. Here are the rules:
1. You can give it to one or one hundred or any number inbetween - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ (so I can go visit all these wonderful women.Purpose of the Award: To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Jeg sender denne videre til tre damer; fordi de rett og slett fortjener det:)
Det er: Anette, Sylvi og Lene

Denne tredje fra den, på alle bilder, smilende og utrolig søte Eli Kristin!

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Ser ut som dere har hatt en fantastisk flott ferie Hege :)

Klem fra Inger marie

Eli Kristin Magnussen sa...

Tusen takk for koselig kommentar Hege, hi-hi :O Så flott bilde av jentene dine i logoen din, helt herlig!

Det ligger en overraskelse til deg her hos meg ;)

Fortsatt god helg fra en ferierende meg! ;)