tirsdag 16. desember 2008

Hei og hå hvor tiden går..

..hører snakk om at det snart er jul og forsøker å forstå og tro... Jeg henger virkelig etter i forberedelsene i år. Scrapping og blogging har jeg også lite tid til. Nå ser det imidlertid ut til at jeg er tvunget til å ta det litt roligere. Melina har fått vannkoppER! Det er ikke mange steder på den lille kroppen som er fri for disse illrøde, kløende prikkene. Hun har hatt høy feber hele helga, men i kveld så det ut til å roe seg litt med denne. Bra, for da er i hvertfall allmenntilstanden hennes litt bedre. Håper den er såpass at vi kan kose oss med litt juleaktiviteter i morgen. Jeg har både plan om å lage nisser, julegavekort og julebakst. Vi får se hva det blir til. Under noen bilder for å gi meg selv litt bedre samvittighet; jeg har tross alt hatt litt kvalitetstid sammen med barna i desember. Juleverksted har vi holdt og forrige helg hadde vi veldig koselig besøk fra vestlandet. En liten titt fra adventstiden i hjemmet vårt - velbekomme!






2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

ojojoj, vannkopper ja, festlig å få det akkurat nå da. Jaja, så er hun i alle fall forhåpentligvis helt frisk igjent il julaften ogklarer å nyte den til det fulle. Den jenta ser jo bare så tvers igjennom god ut jo....

Og jommen meg ser jeg at du har slik rød "sink" balje som jeg også har, synes de er simpelten helt superfantastiske. Kjøpte mine i år, og synes bare designet til denne serien er helt himmelsk, så om du vet om noe butikk som har dette designet/serien, så håper jeg du hyler ut, for jeg skulle gjerne hatt litt stoff i samme type som julegardinene mine, og jommen meg er det lettere tenkt enn gjort..hihi....

du, jeg håper du og alle dine får ei herlig julefeiring, fylt med glede, kjærlighet og harmoni. Dere fortjener alt av hva julens herligheter kan tilby, og jeg ønsker dere ei riktig god jul.... klem

Anette S sa...

Håper jenta di er frisk og rask og klar for den store dagen i morgen!

Ønsker deg og dine en fredelig og koselig juletid!
Juleklem!