lørdag 9. desember 2006

Veldig lite scrappetid.

Dagene raser avgårde og scrapping er bortprioritert til fordel for annen førjulsaktivitet. Her i huset blir det altså ikke hjemmelagete scrappede gaver eller julekort. I stedet bruker vi tiden til hemmeligheter og julepynt Melina kan delta i lagingen av og baking. I går laget vi f.eks. juleknask til fuglene og i dag har vi pyntet "pepperkakeslottet". Hadde større planer, men har lagt disse på hylla. Får se til neste år..:-) LOen under har jeg hatt liggende her i en liten evighet - uferdig. I dag kan jeg endelig klappe meg på brystet - inn i albumet med den.

Håper alle lesere av bloggen min også nyter koselige førjulsdager og tar livet med ro!!!

3 kommentarer:

Ania sa...

Helt nydelig LO - har stor sans for vinter-LO'er med innslag av rødt i seg :) Kos dere i førjulstida - her er det masse julebakst og juleverkstedgreier på tapeten for barna også :)

Catrine sa...

Så lekker vinter LO!
Jeg prøver å la være å la meg stress jeg og. I år blir det digitallagde, fremkalte julekort fra oss. Det aller beste av førjulstiden er jo aktiviteter med ungene synes jeg! Julebakst og gavelaging er så koselig!

Helle sa...

Herlig vinterLO!!! Høres ut som du koser deg i førjulstida, og har evnen til å ikke stresse så fælt. Jul skal jo være koselig.
Her skinner sola i dag, så jeg kan se akkurat hvor møkkete vinduene egentlig er... må visst gjøre noe med det. Ha en flott dag!!