mandag 8. oktober 2007

Det er høst!

Fy søren så surt og kaldt det er ute i dag. Det blåser sidelengs og regnet høljer ned. Til uka er det meldt snø... Jeg lengter allerede til sommeren. I morgen skulle vi egentlig ha dratt på hytta for å nyte høstferien. Litt skremt er vi blitt av været, men verre er det med bilen... Fredag ettermiddag var vi på jakt etter kantareller, og for å gjøre det store kuppet ville vi absolutt dit vi trodde ingen hadde vært før oss. Skogsvegen var dårlig men shit au - litt skitten bil måtte vi tåle. Jeg satt glad og fornøyd bak rattet...........bængkræsj...en stor sten i vegen. Forskrekket stoppet jeg bilen, gikk ut på vegen og oppdaget at det allerede var en liten våt bekk av ett eller annet som rant nedover fra under bilen...OLJE!!! Fillern så kjipt - gruer meg til verkstedregningen kommer. Tror neppe den er verdt de 200 gram med sopp som vi fikk med oss hjem..

Jeg scrapper videre på feriealbumet. To av disse ble laget på scrappetreff forrige onsdag (takk for sist jenter!!!) - de andre har jeg satt sammen i helgen.











2 kommentarer:

Kirsten sa...

Oj så mange lekre LOer!
Og gosj- verkstedregninger er alltid kjipe, men ekstra skummelt når det renner ting ut av bilen.. Håper ike den blir så ille svær denne regningen da!

Ha en flott uke, regnvær er bra scrappevær i det minste *hihi*

Catrine sa...

Så mange lekre ferie LO'er du har laget! :D
Og sånne verkstedregninger er jammen kjipe. Vi kjørte til Stavanger i høstferien og merket en rar lyd fra bilen. Heldigvis var det bare en bremsekloss som var nedslitt, så det bli ikke så dyrt som vi var redd for... Håper regningen ikke blir verre enn fryktet iallefall.
Ha en fin mandagskveld! *klem*