lørdag 27. oktober 2007

Hjelp, jeg er blitt tagget...

...igjen. Denne gangen av Monica. Hmm...skal forsøke å finne på noe jeg ikke har avslørt tidligere. Let`s go:

1. Jeg sliter å komme meg opp fra sofaen nå på høsten - er gørr lat og hater det!
2. Jeg er ikke alltid blid fordi om jeg hører at jeg smiler hele tiden...
3. Jeg ble skolemester i dans da jeg var 12 år...jeg tok ansvar og var nok den som førte..*rødme*
4. Når jeg sitter alene og spiser potetgull slikker jeg av saltet først..
5. Jeg har helt stritt hår og bruker rettetang.
6. Jeg HATER urettferdighet og kan gå altfor langt når jeg føler at noen blir urettferdig behandlet.
7. Jeg spiser mere sjokolade enn jeg innrømmer.

Det var det jeg kom på i farten. Jeg tror kanskje taggingen har gått noen runder nå men si gjerne i fra om det er noen som gjerne vil at jeg skal dytte litt på dem:-)

1 kommentar:

Monica sa...

Så morsomt med noen "avsløringer" *fnis*
Jeg kjente meg faktisk godt igjen i det smile-punktet ditt. Ikke at jeg alltid smiler, men det at ikke folk alltid forstår at det fremdeles kan være vondt på innsiden..selvom man kan både smile og le på utsiden...
Ha en strålende helg.
Klem :)