tirsdag 28. oktober 2008

Gratulerer med dagen Ingrid!

Mitt nydelige lille søskenbarn fyller 1 år i dag 29. oktober. Gratulerer med dagen snuppa - "tante" er veldig glad i deg! Resten av gjengen i huset her kommer på kaffe og kaker (mens jeg skal sitte hjemme og synes synd på meg selv og min vonde rygg;-))



Har fått flyttet en del av scrappeutstyret til kjøkkenøya for disse dagene. Dermed kan jeg få gjort noe fornuftig i løpet av dagen. Scrappet kort til Ingrid og en LO i dag. LOen laget jeg etter en skissekonkurranse på scrappingnorge Hadde imidlertid bommet kraftig på innleveringsdatoen og min kom for sent til å være med i konkurransen. Jaja, det viktigste er jo å få kost seg med scrappingen.


Til sist men ikke minst: jeg har fått en awards. Tusen takk for den og for flotte ord Silje. Du er en trivelig dame og en flink scrapper med sans for detaljer! Ta en tur inn i bloggen hennes folkens.

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Hege :)
Her var det kommet masse flott da. Nydelige høstbilder, og LO´ene dine er utrolig flotte.

Ha en fin dag!!

God klem

Camilla G sa...

For et sjarmtroll! Håper ryggen din blir bedre, av seg selv snart! Og så håper jeg dere ble ferdig med hyttetaket, jeg skal selv å legge tak på vår hytte i morgen og ut helgen ( som er laaaangt fra så ferdig som den på bildet ditt:) Nok en nydelig layout fra deg, kejmpestilig med ett farget bilde, og de andre i s/h!