onsdag 13. desember 2006

Pepperkakehus og sursild:-)

Så er enda en førjulsdag ved ende. 13. desember - selveste Luciadagen. Frokosten i dag inntok vi i barnehagen sammen med Melina. Der fikk vi se førskolegruppa som gikk i Luciatog. Melina gleder seg veldig til neste år...da er det hennes tur!
I dag fikk jeg endelig tilbake litt av mitt lyse hår. Gjorde mitt livs tabbe i forrige da jeg farget det brunt. Da hadde frisøren mast på meg i lang tid; jeg kom til å bli såååå fornøyd. Jeg kunne spart meg de pengene ved å stole på meg selv; jeg er og blir blond. Mens jeg satt i frisørstolen hadde min mann invitert tantebarn hjem for pynting av pepperkakehus. De var i full gang da jeg kom hjem, og nå har vi en liten landsby stående på hylla i stua. Bildene er av en konsentrert Malin.



I kveld har jeg fått skrevet enda noen julekort (nå kjenner jeg at det begynner å holde..men har enda noen igjen), kokt fløtekarameller og laget sursild og sennep sild.

2 kommentarer:

Ania sa...

Så kjekt å invitere andre barn med på pepperkakepyntingen da! :) Og gosj det høres snodig ut med en frisør som maser på en endring? Bra du er fornøyd nå iallefall, og du er blitt en erfaring rikere også :)

Tessa Tegendraads sa...

How cute is this!! Beautiful pictures... Greetings from the Netherlands Tessa